=) We are AWESOME!. Powered by Blogger.
RSS

My Love








At Brisbane airport.













我知道有些事情,
再也不会有第二次。
虽如此但我会一直
想念你,挂念你,
保护你,呵护你,
守护你,注意你,
照顾你,爱护你,
帮助你,支持你
喜欢你,爱着你。

我相信,
这一生当中最大的遗憾
是放弃了你.
当我再也
听不见你的声音
看不见你的背影
闻不到你肥皂味
的时候,
我才了解所谓的
求生不得,求死不能.
因为没有人能够像你这样爱我!!

爱情,
给了我很多的感触,
给了我勇气,
让我思想成长了.

这段感情,
我守不住;
下一段感情,
我会守得住.
相信我,
我办得到!

p/s ::
i've checked on the Google's translated version
it's not exactly my expressions,
but for some of you readers
more or less can still catch what im trying to say.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 Blobs™:

HalimCeria said...

so, what's the real meaning?

Post a Comment

Thanks for your visit, feel free to drop me a comment down below =)